Kebabtallrik som kvällsmat, dålig mat?


Mamma o pappa kommer nog hem snart med en fet kebabtallrik åt mig tror jag, o de är bra för jag är as hungrig just nu!
Inte världens nyttigaste mat kanske, men det är åtminstonde gott!

Ikväll vet jag faktiskt inte vad som händer faktiskt. Tror det blir att vara hemma bara och kanske kolla på nån film eller nått. Hade as tråkigt förut idag iaf så satte mig o kolla på en American Pie, inget liv lixom.

Helgen är typ planerad iaf, tror jag. Imorron blir det att göra lite saker med familjen tror jag, och sen på söndag drar jag till Norrköping o träffar S.

Nu ska jag nog stänga ner datan straxt iaf, så säger hejjs så länge!


Haha, halv 6 på morgonen i Skiftinge på Valborg. Mådde fint! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: