Klockan är efter 12, så nu äre lördag!


Sitter just nu i min säng o käkar godis och dricka och kom hem för ett tag sen. Filmen var helt ok, men finns mycket bättre. Hade iaf en trevlig kväll med fina vänner, och tog sen bussen till Skiftinge och pappa hämtade mig där, så nu är jag somsagt hemma.

Imorron ska jag städa mitt rum, fixa lite, försöka hinna med att plugga Spanska och sen kommer det lite folk hit för vi ska fira mamma och pappa. Blir väll att käka o så, som vanligt typ.

Nu ska jag iaf fortsätta vara social och svara på mina fina vänners sms, så dom inte tycker jag är seeg. Haha! :)

Säger dessutom godnatt nu oxå, för ska väll sova om ett tag och det blir inget mera inlägg sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: