Kort dag!


Sitter i sängen nu med datan i knät o laddar ner lite ritprogram till datan. Men snart ska jag käka kebabgryta och ris tror jag med farmor o farfar + familjen - brorsan. För pappa fyller år, haha.

Skolan va chill iaf. Började på Rinmangymnasiet 08:45 ungefär, så va där lite tidigare. Sen kollade jag teknikprogrammet med Gurra och sen drog vi därifrån. Gick då o mötte upp Olivia igen, för vi skulle käka på stan, på Subway. Men det va så jävla mycket folk där så vi drog till kebabhuset o käkade kebab istället. Haha, tjockt!
Hade iaf 2 timmar lunch, från 11-13. Då jag hade Svenska. Vi va 5 pers på lektionen, så vi fick sluta lite tidigare, och sen på mattelektionen va vi bara 3 pers som skulle ha lektion så vi fick tagga hem. Rätt skönt faktiskt!

Så nu ska jag snart gå ner och käka tror jag. Det får bli kebab dubbla gånger, men det gör juh inget! Sen håller jag dessutom på att somna för jag snackade telefon till halv 1 inatt ungefär. Haha, lyckat lixom. Men sånt är livet!

Nu efter skolan har jag inte hunnit göra så mycket, men slutade 14:00 iaf istället för 15:20, så det va skönt! Men har hunnit med att spela lite gitarr iaf!

Trevlig kväll! /M


Kolla vilken fin kompis man har, som ett husdjur! :D ♥ Lilla hund!


Kommentarer
Postat av: nour

HAHAHAH vilken bild ;ooo tack för länken hund!:D<3

2011-12-01 @ 09:11:11
URL: http://juztawesome.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: