Onsdag kväll!


Sitter just nu i sängen o lyssnar på musik o snackar med lite folk på facebook i chatten typ. Har inte gjort så mycket annat. Bara pluggat massa kemi, men kan nästan allt så det är nice.

Drog iväg med pappa till Zero o hämtade brorsan o hans kompis som va o cyklade där oxå. Träffade då Calle efter oxå o snacka lite med han då. Va ett tag sen, haha! Men han är chill! :)

Ingen aning om vad som händer imorron iaf. Blir nog skolan bara sen tagga hem tror jag nog. Skulle va rätt skönt att bara vara hemma en hel kväll för det va ett tag sen nu. För på fredag ska jag iväg på filmkväll med mina kära vänner och på lördag får vi hem massa gäster för att fira mamma och pappa. Haha, dom fyller juh typ samtidigt så. Sen på söndag så tror jag det blir att va ute oxå o träffa folk.

Men nu ska jag iaf leta fram kläder tills imorron och fortsätta sociala mig lite med folk på datan. Sen blir det att sova för jag är trött som en giraff typ!

Så nu säger jag godnatt!



Dags att städa snart kanske..?


En halsduk jag köpte igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: