Så jävla irriterad! -.-


Slutade skolan runt halv 4 idag, som vanligt typ och jag började juh somsagt 09:30. Men drog till stan med Emilia imorse istället o hon käka pannkakor på donken. Haha!

Iaf så är jag jävligt irriterad, och har vart det sen Engelska lektionen. Fick 16/36 på provet jag hade förut så slog typ halvt sönder mitt skåp och kastade in min ipod i det som kostade 2800:- när jag köpte den ny. Riktigt jävla nice asså! Eller inte! -.-

Nu vet jag iaf inte vad jag ska göra, och jag orkar fan inte göra nått heller för är fortfarande så jävla förbannad på mig själv. Första provet man får IG på i hela högstadiet, tro mig.. Det är fan inte kul!!!!!!!!!!

Hejdå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: