Sitter i skolan..

Sitter i skolan just nu o tråkar med massa cepe folk typ. Börjar juh somsagt 09:25 idag, så det är inte så länge kvar. Men har inte ens börjat plugga ännu och tror inte jag ska börja heller.

Efter skolan vet jag iaf inte vad som händer. Blir nog bara att va hemma tror jag faktiskt. Sen ikväll kanske jag kollar nån film eller nått. Kollade på Hangover 1 i lördags iaf. Inget liv typ, haha!

Bloggar från IPhone appen just nu, men tycker dom borde skaffa den för android oxå vafan. Haha!

Men nu ska jag fortsätta lyssna på musik och sen blir det väll även att vara social med folk på sms, som vanligt lixom..

Ha en trevlig dag alla iaf!

Haha min lilla hund för ett tag sen! :D


(Hund ville inte ha kvar bilden, så den får se ut så istället)


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAAHAHAHHAHAHAH, wtf?xd ta bort ;/<3

2011-11-21 @ 17:12:22
URL: http://juztawesome.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: