Skola, stan, blablablahh..


Hemma nu efter en rätt chill dag faktiskt. Började 09:25. Hade då So i en timme sen 40min rast och Svenska i 55min. Sedan lunch i en timme och en kvart. Men började tidigare så slutade tidigare oxå. Så drog till stan runt 14 o träffa Jonte. Sen kom lilla Nour oxå! :D
Hon är dessutom sur på mig för bilden jag la upp på henne så nu har jag fixat problemet! Haha!

Nu sitter jag iaf här i min säng och har käkat mat för en stund sen, men nu äter jag pocky. Så jäääävla fucking gott! Haha, hund visade mig vad det var för något. Och för dom som inte vet så är det typ godis från Kina!


Pocky, det är gott!

Haha, på onsdag ska jag förresten till Rekarne på gymnasiebesök. Valde att jag skulle kolla mer på byggprogrammet. Vad fan tänker jag med? Borde definitivt ha valt Ekonomiprogrammet att kolla mera på istället. Men spelaroll. Jag ska ändå gå Teknik, haha!


Fina kläder idag.. Jo men eller hur!

Imorron slutar jag iaf 15:25 tror jag, men ska till tandläkaren först så börjar runt 10:30 då. Hinner egentligen gå på min första lektion, Spanskan, men pallar inte så tar lite sovmorgon istället. Haha, bättre det!
Sen efter skolan taggar jag nog mot Tuna Park eller stan, får se vad det blir. Ska iaf möta upp mamma tror jag. Ska köpa en ny vinterjacka! Den jag har är as nice och varm, men vill ha en till så man kan byta typ. Tror jag ska köpa en mörkblå om jag hittar eller nått. Skulle vara rätt soft!

Nu ska jag iaf hitta på nått annat, skulle behöva plugga men det orkar jag fan heller inte. Haha!


Kommentarer
Postat av: nour

POCKEY ÄGER!!:DDD

TACK SÅ MKE HUND :D

2011-11-21 @ 19:09:11
URL: http://juztawesome.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: