Skön dag!


Dagen har faktiskt vart jävlig chill, även om jag inte har gjort något speciellt.

Kollat film, lyssnat på musik, styrketränat, lyssnat mera musik, vart hemma nästan hela dagen själv nästan dessutom, vart ute o sprungit och bara chillat med livet typ.

Va ute för ett tag sen o sprang somsagt. Det va mörkt som fan ute, så jag fick ta en ficklampa med mig. Haha! Sen hoppade jag in i duschen när jag kom hem. Pluggade efter det matte, o fick hjälp av pappa. Så nu sitter jag här igen.

Min msn är dessutom fortfarande helt fucked up. Vet inte vad som har hänt, har typ ominstallerat den på datan snart 7 gånger tror jag, men det funkar fortfarande inte. Så nu kan man juh inte va social där då.. Skit bra! Eller inte.. Men aja!

Nu ska jag iaf fortsätta smsa, tror Jonte skulle ringa nån gång oxå, men de sa han för typ 3 timmar sen. Haha!

Trevlig kväll alla! :)


Fint..


Haha bilden är helt fucked up typ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: