Soft dag!


Började runt 10 halv 11 imorse, för jag va hos tandläkaren innan. Slutade skolan sen 15:20 så då tog jag bussen till Tuna Park och gick runt lite där. Sen kom mamma och mötte upp mig där för jag skulle ju kolla på ny jacka. Men blev inte alls som jag hade tänkt mig.
Hittade en as snygg Peak jacka, men den kostade nästan 5000kr. Så mamma ville inte betala den åt mig. Så köpte istället en pälsjacka då. För har ändå min tjocka jacka. Haha!
Hade tänkt käka ute med mamma sen, men jag orkade inte så vi åkte hem istället. Så snart kommer väll pappa hem o då blir det nog att käka mat. Har inte ätit sen lunchen i skolan så är rätt hungrig faktiskt.

Nu ska jag iaf fortsätta vara social med hund på msn, och sen vet jag inte vad som händer. Blir nog att chilla framför datan antagligen. Sånt är livet ibland!

Imorron ska jag till Rekarne oxå tror jag. Haha cepe.. Men ändå chill för jag slipper lektioner i skolan lixom!


Betalar mamma så gör hon? ;) Men den är jävligt snygg fan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: