Tisdag idag faktiskt!


Hmm.. Kan börja med att berätta att jag somnade ungefär klockan kvart i 8 igår, och det va inte bra. För sen vaknade jag klockan kvart över 9. (Det var på kvällen för dom som är efterblivna, yeah!) Men sen somnade jag direkt igen iaf, fast inte sittandes framför datan o så, som innan då.

Just nu sitter jag här och är näääästan lika trött, och det är illa! För klockan är bara 8 och då kan man inte sova juh? Eller jo det kan man, men lite väl tidigt äre juh? Fast imorron börjar jag iaf 09:30 så kanske kan få liiiite sovmorgon då iaf. Fast brukar ändå gå upp klockan 6 som vanligt.

Men just nu har jag jävligt ont i huvet oxå, vet faktiskt inte varför men hade det ett tag i skolan oxå förut. Kanske jobbade alltför bra där? Haha, man vet jujh trotsallt inte!? ;)

Ska iaf fortsätta sociala mig på msn nu, fortfarande inloggad på webben, as jobbigt! Sen blire väll kanske o kolla nån film eller nått. Fast tror inte det för jag vill sova, och om jag kollar film kommer jag somna direkt! Haha, de är juh dessutom inge kul o kolla film själv, inte sant? Haha jo, det är sant!

Aja.. Säger nog godnatt till er nu iaf så härv vi väll kanske imorron. Får se om jag bloggar på morgonen till och med eftersom jag har sovmorgon!

Ha en fortsatt trevlig kväll! /M


Snyggt med ofixat hår i skolan igår..? Njaa inte riktigt, rätt skämmigt faktiskt! ;ss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: