Trött, för Nour ringer och väcker mig på natten!


*Hej!*

Nu sitter jag i sängen och håller nästan på att somna, typ iaf. Är trött som fan för min hund, Nour ringde mig inatt klockan 12 och började prata om stekpannor. Riktigt dum! Haha! :) Så ikväll ska jag sova tiiiidigt!

Dagen idag har vart lite annorlunda. Massa folk från Tyskland, Frankrike, Nordirland, Slovakien, Italien och Spanien är där. Så man måste juh snacka Engelska typ hela tiden. Fast okej.. Jag har typ sagt en mening. Haha! Men har faktiskt snackat lite Spanska oxå, duktig som man är! ;)

Efter skolan drog jag till stan o fikade med en kompis. Men nu är jag hemma iaf! Så jag vet inte vad jag ska göra nu.

Men aja.. Imorron vet jag iaf att jag ska till Rinman på gymnasiebesök. Så det får bli att gå o kolla på teknik linjen då. Efter det tror jag det blir att käkapå stan med Olivia och efter det ska jag dra mig tillbaka till skolan för jag har lektioner där, medans hon ska vara kvar på stan och gå o möta alla från dom andra länderna, för hon har en tjej som bor hos sig.
Slutar iaf 15:20 eller 15:25 imorron, så då drar jag hem till en killkompis o hittar på något tror jag. Om jag orkar, annars taggar jag hem! Så vi får se hur det blir med den saken.

Ha en fortsatt trevlig kväll iaf! /M


Drogad..


Kommentarer
Postat av: nour

HAHAHA tack för länken hund ;D<3

2011-11-29 @ 17:44:48
URL: http://juztawesome.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: