Typ vinter ute, nästan!?


Det har blivit kallt på sista tiden ute fan, och det finns fortfarande folk som går runt i skinnjacka? Fattar inte, haha! Jag borjade fan med min vinterjacka för typ as länge sen! Men har lust o köpa en ny.. Haha! Aja..

Nyss har jag pluggat sönder mig själv med matte, men det gick rätt bra. Så får väll hyfsade betyg imorron igen hoppas jag på.


Dagens kläder, haha! Är verkligen inte så lång som jag ser ut där..

För er som ville veta oxå, så är jag verkligen inte en person som går runt med en tjocktröjja på mig en vanlig vardag. Okej, det händer ibland men det är fan inte ofta. Bara dom gångerna jag går runt med mjukisar i skolan, händer typ max en gång per månad, om inte ännu mindre. Haha! Tycker det ser rätt tråkigt ut med en tjocktröjja och jeans lixom, visst det är inte fult, men det ser för enkelt ut enligt mig, haha!

Nu ska jag fortsätta med att leka social!
Hejjs..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: