17/10-11


Hej!

Sitter just nu hemma, själv, i min säng och snackar med lite folk så försöker vara lite social. Pluggade även lite Spanska för ett tag sen, duktig som man är! Hehehe..

Dagen har vart rätt chill faktiskt. Skolan började med en grejj om gymnasieval och lite sånt så blev bara att lyssna då. Sen slutade jag 14:20.
Drog iaf till stan då med min Munk och gick runt lite, sen träffa vi Jonte o Sebbe. Typ gick runt lite mer o sen satte vi oss i en lekpark bakom Klosterkyrka. Rätt chill faktiskt, men kallt! Munken skulle hem sen, så vi drog till Skiftinge allihopa. Gick hem till min lilla Hund och sen drog vi till skolan för hon skulle vara där då typ.
Drog sen vidare med Sebbe o Jonte till stan igen. Stog o snacka lite bara o sen skulle Sebbe hem o käka runt halv 7 typ så Jonte o jag gick runt lite på torget o lite överallt. Sen till Donken för han ville käka lite. Haha, som en hund! Sen tagga jag hem!

Imorron ska jag iaf till stan igen tror jag. Orkar faktiskt inte dra hem och plugga så får göra det på torsdag då jag är ledig! Blir att träffa Sebbe o Jonte igen så får se vad vi hittar på. Ingen aning faktiskt. Kanske går runt o snackar bara eller hem till Sebbe o kollar film? Inte fan vet jag, haha!

På onsdag har jag skola som vanligt, och på kvällen har jag nattorientering i Årbyskogen med alla andra 9:or. Rätt chill ändå faktiskt, för vi får juh vara lediga på torsdagen iaf! Så då ska jag vara med Olivia, yeah! För vi är bäst!

Sen mot helgen kan jag skriva om senare.. Har typ halvt planerat den oxå faktiskt. Haha, fina planer här förfan!

Nu ska jag nog ta och sova om ett tag iaf. För är typ trött som en giraff!

Godnatt! /M



Går inte att ladda upp nya bilder för tillfället tydligen..