#2 Som en hund! :D


*Tjenixen!*

Kom hem för en timme sen typ kanske eller nått.
Skolan har väll vart som vanligt. Rätt länge sen man va där, men chill med bara en dag i skolan på hela veckan! Känns typ som måndag bara för det men ändå. SO provet gick nog hyffsat bra oxå, eller ah kanske iaf. Så känns rätt bra nu! Fick dessutom VG på mitt matteprov så är nöjd över det oxå.

Efter skolan tog jag bussen till stan med Olivia och träffa Mickis o vi gick runt o typ fixa lite saker. Sen var dom tvugna att dra. Så jag gick hem till en killkompis ett tag o kolla lite tv o så bara typ. Blev bara kvar där i 2 timmar typ för sen hämta mamma mig och vi drog o hämta pappa på jobbet. Sen blev det att köpa tjockismat i Torshälla. Hehe! Så nyss har jag suttit o moffat pizza. Känns nästan lite som att man skulle behöva träna nu! Haha! Men orkar fan inte just nu! Orkar inte dra ut o springa heller för det är as mörkt här. Haha!

Just nu sitter jag i sängen och försöker sociala mig med lite folk. Får se vad som händer senare, men tror det får bli en hemmakväll med film eller nått kanske? Klockan börjar juh bli rätt mycket så.

Men ha en trevlig kväll!


Söt vän man har! Vet att alla håller med, så behöver inte ens fråga!

Lilla Nour har faktiskt blivit som en RIKTIG hund nu. Kolla nyckelringen oxå lixom? Riktig stalker hunden är juh? HAHAHAH :D <3

/M



Kommentarer
Postat av: nour

HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHH MIMMI FY VILKEN BILD XD<3

2011-10-14 @ 21:31:31
URL: http://juztawesome.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: