Dagen har vart..


Heeeeeeeeelt fucked up, typ..

Skolan var väll okej, Spanska prov o så och det gick fint.
Drog till stan efter skolan o träffa Jonte. Gick till banken för han skulle fixa sitt kort o sen träffa vi Sebbe på Munktell för han hade vart på ASK o tränat. Sen va vi ute o chilla runt lite på stan. Träffade även lite annat folk, men dom va seega som in i helvete! Skulle nästan kunna kalla dom........ Idioter!

Men aja.. Snackade även med finaste i telefon ett tag förut, men han skulle ringa snart igen när han hade vart o tränat tror jag. Borde vara snart, kanske!? Haha..

Imorron blir det skola som vanligt igen dårå. Spanska prov för tredje gången denna vecka och även Engelska redovisning, men antar att den kommer gå åt helvete. Har fan ingen lust att ens göra den. Så får se.
Blir nog att dra ut o festa mot kvällen om jag orkar, annars tror jag att jag träffar Jonte o Sebbe igen. Kan bli chilligare o göra det faktisk! Men vi får se.

Nu ska jag iaf sociala mig lite på msn tror jag, så hör väll av mig senare kanske eller imorgon om jag hinner. Får se!

/M


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: