Fredag kväll.. Och HÖSTLOV!


Har somsagt höstlov nu, och det är sjukt skönt att kunna få vara ledig heeeela nästa vecka och verkligen få sova ut, och inte vakna av den jävlans väckarklockan 05:20 på morgonen. Hehe.. Men det känns ändå som om att det typ är tisdag idag? Vettefan varför asså..

Men klockan börjar bli mycket nu, och just nu sitter jag i sängen o gör ingenting. Typ socialar mig med lite folk bara och snacka i tele nyss. Har gjort det hela kvällen faktiskt. Typ med Nour, Jonte, Sebbe o Jonny. Soft liv man har lixom! :)

Skulle juh egentligen ha dragit ut nu på kvällen med lite folk. Men det blev inte så, för min kompis sa att folken inte skulle komma. Sen drog dom tydligen dit iaf, så jag vettefan. Men orkar inte bly mig heller egentligen, för palla va med idioter som dissar hela tiden? Haha, klarar mig fint själv då! :)

Skolan va väll iaf som vanligt typ. Spanska prov och Engelska redovisning på samma lektion. Men det gick finfint på båda faktiskt. Så jag är nöjd! :)

Imorgon kommer Cajsa o hennes familj hit o ska käka o lite sånt. Så det kommer bli trevligt! Kanske blir att kolla på en film eller nått med brorsan o dom då? Får se om man hittar nått o se bara! :)

Men nu ska jag lägga mig snart, men sociala mig lite mera innan. Så hör nog av mig imorron!
Trevlig kväll och godnatt alla! :)

/M


Snäll mamma man har som köper tuggummi åt en utan att jag ens måste be henne? ;)
Tuggummi beroende som man är..


Lilla Munken fick bli katt idag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: