Godmorgon!


Vaknade runt halv 10 idag, rätt tidigt faktiskt med tanke på att jag kom hem rätt sent inatt. Eller så farligt vare inte men ändå.

Kvällen va nice med trevligt folk! Hämtade mat från Spicy Hot o drog hem till Sebbe o käka. Sen satt vid där o lyssna på musik o snacka lite o så bara. Sen drog vi till bion. Kollade på Johnny English Reborn typ eller vafan den hette. Helt okej film typ. Sen drog vi till Skiftinge o träffa Hunden och Emilia. :) Va inte där så länge, så drog hem när kl va 00:00 typ. Så Jonte o Sebbe fick skjutts hem.

Just nu sitter jag här i sängen o lyssnar på musik o ska gå ner till mamma med massa tvätt snart tror jag för hon skulle tvätta. Tur att man slipper sånt själv asså! Haha, om jag ska vara ärlig har jag faktiskt aldrig använt en tvättmaskin. Hur fan göra man? Haha, dom är typ lite komplicerade som en diskmaskin för den har jag aldrig använt heller. Hehehe.. Aja, vet inte vad som händer idag iaf. Tror inte jag orkar dra o träffa Anders för jag är trött som en giraff eller nått sånt.. Så blir nog att vara hemma o sociala sig lite i telen och på datan. Måste även plugga lite Spanska, har hur mycket som hellst just nu. Plus Kemi. Inte kul, men så äre..

Hörs antagligen senare! /M


Min Munk fyller dessutom år idag! Så grattis på dig bästa! :)
Gammal bild på oss.. Haha!


Kommentarer
Postat av: nour

tack för länken hund:D GRATTIS TILL OLIVIA ;D<3

2011-10-22 @ 15:08:36
URL: http://juztawesome.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: