Jag är tuggummi beroende..!


Haha cepe rubrik men de är fan sant! ;D Käkar alltid tuggummi heeeela tiden typ, o köper fan de varje vecka ca 2 ggr ibland. Haha! Kommer juh bli fattig snart!? Haha nerå, driver. :) Men köpte faktiskt 2 paket idag på rasten med Gurra o några andra killar från klassen. Kan säga att rasten va chill även om min Munk va på extra Svenskan.

Men nyss har jag pluggat massa Spanska iaf, duktig som man är. Så nu hoppas jag att jag kan det tills imorron och får bra betyg på det, har faktiskt fått VG på dom andra jag har gjort muntligt så känns rätt bra faktiskt, hehe.

Just nu sitter jag iaf o socialar mig på msn typ, smsar även o snackade i tele nyss. Hehe, värsta sociala människan här fan. Men de är juh bara bra! :)

Har ingen aning om vad som händer imorron, börjar skolan 08:20 o slutar 15:25 tror jag så blir väll kanske bara att tagga hem då o plugga till Spanska proven som jag har på torsdag och fredag oxå. Tre stycken i samma änme på en vecka, de är fan helt sick juh!? Men aja.. Bara att satsa allt man har, typ, haha!

Om ett tag ska jag väll kanske sova oxå. Sov typ 4,5 timmar inatt så är hyffsat trött asså. Höll på att somna på väg hem från skolan på bussen. Typ fett tur att man aldrig har lyckats somna helt iaf? Haha!

Säger godnatt nu iaf så hörs vi väll imorron för hoppningsvis!
Ha en fortsatt trevlig helg alla!

Hejjs! /M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: