Lång dag..


Kom hem nu för ett tag sen. Har vart en lång dag kan jag säga iaf!

Kvällen igår var chill. Kollade nästan 3 filmer med Cajsa. Två skräck och en halv komedi typ, för sen skulle dom åka hem. Käkade även god mat, och hade somsagt trevlig sällskap!

Sömnen var väll sådär kan man väll säga. Men gick upp runt 12 eller nått tror jag och käkade frukost, sen hoppade jag in i duschen och fixade mig lite. Drog efter det till Tuna Park här i Eskilstuna och handlade lite skit med familjen. Hann även till stan en snabbis o sprang in o köpte en ny väska. Den gamla gick juh somsagt sönder, haha!
Blev att dra hem efter det o slänga i sig en Billy´s pizza, sen fick jag skjutss till bussen i Torshälla av pappa o drog till stan igen. Mötte Jonte o Nour påväg hem till Sebbe, för hon va tvungen att dra hem.. Så Jonte o jag gick tillbaka till Sebbe sen, för dom andra hade vart där tidigare.
Satt o kollade lite film, sen gick vi ut till torget typ. Sen vidare mot Rinnmansparken. Satt o chilla i en gunga där o snacka lite bara. Sen tog jag bussen hem runt 19:45 typ, så pappa hämta mig i Torshälla då.

Dagen har iaf vart soft idag oxå, och just nu sitter jag i sängen o snackar med lite folk på datan och kollar även på Beck.


Skulle egentligen ha köpt en äkta LV väska, men behövde juh en väska nu så kunde juh inte dra till Sthlm o köpa en för typ 6000:- idag? Hmm..

Men nu ska jag iaf fortsätta kolla på tv:n. Så hör nog av mig imorron, är juh ledig hela veckan somsagt. Riktigt skönt!

Ha en fortsatt trevlig kväll, för det ska jag ha!
Hejjs! /M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: