Min digitalkamera..


Är hos Sebbe.. Men det gör inget, för jag har min systemkamera hemma! ;D Men känns ändå tomt utan den, typ råkade tappa bort den i hans lägenhet nånstans, vettefan vart men ah.

Idag har jag iaf inte gjort mycket alls. Brorsan va på LAN hela natten nånstans så har inte sett han på hela dagen heller för nu ligger han o sover tror jag. Haha! Men aja..

Har iaf lyckats plugga lite Spanska, har jävligt mycket i det den kommande veckan eftersom vi har höstlov v. 44 sen. Så måste hinna med massa saker innan då. Jobbigt, men så äre!

Sitter just nu här o lyssnar på Spotify. Men tänkte hämta min Kemi bok o plugga lite, typ några frågor jag måste göra o så bara. Men ligger fortfarande efter från att jag var sjuk. Inte bra!

Måste dessutom leta fram några kläder tills imorron. Vettefan vad jag ska ha på mig asså!


:)

/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: