Plugg, plugg och mera plugg!


*Tjenixen*

Va ett tag sen sist. Men har så jävla mycket i skolan just nu!
Matteprov hade jag idag, så igår satt jag hemma och pluggade matte i 3 och en halv timme. Inte kul!
Har även biologi prov på fredag, så nu har jag suttit här och skrivit i 3 timmar oxå, och mer blir det!

Idag var det iaf skola som vanligt typ. Men skulle till Faktorimuseét på slöjden och kolla på nån textil/konst utställning. Men jag fick sluta 1 och en halv timme tidigare så de var bara skönt!

Imorron har jag utvecklingssamtal i skolan halv 4 iaf. Inte kul! Men aja.. Kommer väll kanske gå bra, om dom inte tar upp all skolk. Heheheh.. Men aja, skitsamma!

Nu måste jag iaf fortsätta plugga! Lilla Nour ville att jag skulle blogga så fick väll göra det då. Haha, duktig som man är! ;D

Aja.. Ha en fortsatt trelig kväll förfan!


Haha! Bildbrist..

/M