Pluggar SO..


Hmm.. Inte kul asså! Men så äre, är juh hemma iaf o kan ta "rast" när jag vill. Haha!

Blir iaf bara att vara hemma idag oxå. Kan juh inte dra ut när man är sjuk. Skulle väll egentligen ha träffat "R" efter skolan typ 14:40 eftersom jag slutar då. Men nu blire nog inte så..

Måste iaf fortsätta plugga nu! Kom på att jag måste lära mig allt som står på papperet. Hmm.. Kan bli jävligt mycket att hinna med på bara en dag eftersom jag inte har pluggat så mycket innan oxå. Typ bara 20 min dom andra dagarna som har vart. Haha! Men aja..

Hörs senare! /M



Gammal bild! ;o


Kommentarer
Postat av: Nour

AAHHHH SÅÅ SÖT :DDD<3

Ny design sjukt fin!:D<3

2011-10-13 @ 16:41:23
URL: http://juztawesome.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: