Skolan väntar imorgon..


Ska snart sova hade jag tänkt för jag ska juh upp tidigt imorgon till skolan. Inte kul men så äre.

Kollade på en film för ett tag sen, "Middle Of Nowhere", grymt bra faktiskt. Moffade även popcorn och enegri dricka, så nu känner jag mig tjock. Så ska göra några situps innan jag lägger mig tror jag. Haha!

Ingen aning om vad som händer imorgon faktiskt. Men slutar 14:20 så de är rätt chill. Kanske drar till stan o träffar lite folk, eller så drar jag hem o pluggar. Skulle kanske behövas. Vettefan asså, har inte koll längre typ. Hehe..

Sitter iaf just nu i sängen, som vanligt, o lyssnar på musik, snackar med lite folk, smsar o snacka även i tele nyss med världens finaste! Så tror jag kommer sova bra inatt! Kanske, haha..

Säger iaf godnatt nu! Så hör jag väll av mig imorron kanske, får se om jag hinner innan skolan men börjar iaf 08:45 så kanske blir ett mobil inlägg från Torshälla bussen till stan? Haha, får se!

Sov gott alla! /M


Sen onsdags typ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: