Som en hund! :D


Jag och Nour är "Som En Hund!" ;D


Haha aja.. Just nu sitter jag här hemma i sängen o käkar lite godis. Inte bra! Men man får faktiskt göra sånt oxå. Hehehe..

Är dessutom sjuk.. Typ "R" som har smittat mig. Inte bra det heller! Men aja.. Typ förkyld, ont i halsen, lite feber och trött som bara den + ont i huvet.

Just nu är min faster o hennes kille här från Sthlm och min farmor o farfar. Men dom sitter nere i köket o snackar så jag orkar inte vara där.

Nu ska jag inte skriva mer iaf. Tänkte att jag skulle kolla på avsnittet från i torsdags av "Sol, fest och oroliga föräldrar" som jag missa då på 5an. Rätt kul faktiskt, hehe..

Ha en trevlig kväll!



.

/M




Kommentarer
Postat av: nour

som en hund :D<3

2011-10-09 @ 10:49:36
URL: http://juztawesome.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: