Söndag!


*Hejsan*

Söndagar är seega, som vanligt! Suttit här mestadels av dagen och ändå inte bloggat.. Dåligt? Svar: JA! Men så äre på söndagar, haha!

Men jag var faktiskt ute lite på förmiddagen/lunchen och plockade ner studsmattan med brorsan o hjälpte pappa med att fixa poolen inför vintern. Kan juh säga redan nu att det blir nice o bada nästa år i typ maj eller nått, hehe!

Nu sitter jag, eller typ ligger i min säng o kollar datan lite o lyssnar på Spotify. Men är typ as trött då håller på att somna oxå nästan. Fast har faktiskt 3 Redbull i kylen tror jag. Men orkar inte hämta, haha!

Imorron äre iaf måndag o då äre skola, som vanligt typ. Blrjar 20 min tidigare för vi skulle lyssna på nånting om gymnasieval o grejjer. De börjar juh fan närma sig nu! Vet inte om jag vill gå teknik eller natur? Hmm.. måste typ bestämma mig snart juh. Inte kul! Men ändå skönt att slippa grundskolan sen!
Slutar iaf som vanligt imorron, typ 14:20 eller nått. Så får se om jag drar till stan o träffar lite folk eller om jag åker hem o pluggar.

Nu funderar jag iaf på att sätta på en film eller nått. Men får se! Igår kollade jag o mamma på Unknown iaf, och den va faktiskt riktigt bra!

Ha enfortsatt trevlig dag! /M




Kommentarer
Postat av: Linda , din kusin ;)

Jättefin bild på dig, kusin :) <3

2011-10-18 @ 10:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: