Sovdax!


Hmm.. Är typ trött som fan så lägger mig i sängen o socialar mig lite på sms med folk istället. Så kanske man kan somna hyffsat tidigt iaf. Skulle faktiskt vara jävligt skönt, för jag har inte sovit många timmar i natt asså. Typ 4 kanske? Sen en lång dag med skolan, stan, träffa vänner osv..

Hunden själv, sa den här låten till mig för nån dag sen:


Monster - Paramore


Har dödat sönder den i mina högtalare! ;o

I helgen vet jag iaf inte vad som händer. Kanske träffa folk eller dra till Skogstorp? Hmm.. Vettefan! Men aja.. Eller Kjula? Hahahah, nejfan.. Nu driver jag! Kanske Södertälje annars o träffa lite folk där, får se!

Men aja.. Nu håller mina ögon på att stängas! Så jag måste sova för jag är duktig flicka! Haha, driiiiver..

Äh, de här vart ett fail inlägg! Men då äre väll som vanligt då! ;D

Eller jo förresten! Jag har vatten hemma som jag inte behöver koka! Så jeeeeevla nice, för när man kokar vattnet så blir det ääääckliiiigt! :) Så vattnet jag har, är mycket bättre! HA!

Nu ska jag sova!


Tro mig, min nya favvo plats om typ ett halv år! ;o

Puss /M



Kommentarer
Postat av: Nour Awesome Lhaite

Tack för länken hund :D<3

2011-10-16 @ 13:11:23
URL: http://juztawesome.blogg.se/



Postat av: Linda , din kusin ;)

Bra låt detdär med paramore :) ..



Kul i sommar sen när man får testa och bada i eran pool ;) <3

2011-10-18 @ 11:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: