Stan idag..


*Hejsan..*


Vart i skolan idag som vanligt, slutade 13:25. Så tog bussen till stan då o käka på Subway o träffa massa folk där med Olivia efteråt. Drog hem rätt tidigt sen, straxt efter 18 typ. Så pappa hämtade mig i Torshälla. Men dagen var väll helt okej, men har haft roligare. Haha!

När jag kom hem käka jag lite mat o sen satte jag mig vid datan o döda mig med musik typ. Okej, inte riktigt döda men ändå. Sen jobbade jag även med arbetet från slöjden, ligger lite efter. Heheheh.. Ne typ inte, men måste jobba på! Spanskan gick dessutom bra i skolan, fick faktiskt VG så jag är nöjd! ;D

Nu sitter jag iaf här igen, o antar att min kompis ringer snart för han va tvungen o snacka med mig tydligen. Ingen aning om varför men ändå.

Sen på fredag blir det att dra ut o festa iaf, rätt soft faktiskt. Om de inte är helt dött. Haha! Skulle även ut o festa på lördagen oxå, men skulle tydligen få gäster här hemma så måste vara här då o käka med dom o sånt. Hehe, men de blir säkert chill de oxå. Cajsa kommer juh så! :)

Men aja.. Nu ska jag försöka sociala mig lite innan folk börjar ringa mig, haha!

Ha en fortsatt trevlig kväll! /M



Fina chips man fick från Subway, haha!


Jo.. Man är juh fin innan skolan jaoo! ;D



Kommentarer
Postat av: Nour

söt tjej och man bara måste älska hatten :D<3

2011-10-26 @ 07:53:31
URL: http://juztawesome.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: