Trött..


Sitter i sängen o kollar på Robinson för jag har inget o göra. Typ as tråkigt här hemma! Är dessutom as trött så ska fan sova snart tror jag!

Dagen har vart rätt chill. Blev att dra till Torshälla runt 14 o möta Olivia på torget. Sen gick vi till Gökstensskolan o träffa Jonte där. Satte oss inne i typ en korridor o sen kom nån lärare o slängde ut oss efter ett tag. Haha, helt cepe men aja.. När han hade slutat tog vi iaf bussen till stan o drog hem till honom o chilla lite där. Va där ett tag sen tog jag bussen tillbaka till Torshälla för jag skulle hämta min cykel så cyklade hem då. Det började precis regna då, så det va fan inte kul asså!

Men aja.. Snart ringer väll en killkompis så blir väll o snacka lite tele då. Om jag orkar, hehe..

Ska fortsätta kolla tv nu iaf! Så nu säger jag godnatt!