Typ död..


Okej, inte bokstavligt men ah ändå typ så..

Sitter just nu o snackar med Nour på msn! Hon är lite speciell, haha! Men det gör inget för hon är kul, som en hund! ;D

Aja.. Imorron blir det skola iaf. Har inte vart där på snart en vecka, nästan så man glömmer hur det ser ut. Okej, nu driver jag. För jag kommer ihåg precis! Men aja.. Som ni märker är jag jävligt uttråkad!

Får iaf se vad som händer efter skolan. Kanske taggar till stan och mot kvällen möter mamma där för hon skulle till frisören o färga/klippa håret? Men vi får se hur jag gör, blir nog iaf att träffa lite folk innan då!

Nyss har jag pluggat SO, och jag är heeeelt trött på det! Typ fick panik den sista stunden när jag skulle läsa så kunde inte koncentrera mig på nånting. Så nu orkar jag inte mer! Kan typ inte ens hälften men skitsamma. Kommer nog ändå få minst G iaf så. 

Nu ska jag iaf fortsätta sociala mig lite med folk!

Trevlig kväll! /M






:)