Vattenföroreningar i Eskilstuna!


Haha fick reda på det förut idag av Olivia, o alla hade typ skrivit det på FB oxå. Kanske inte är så konstigt att jag höll på o spy igår för jag hade typ druckit en liter vatten på morgonen, och tydligen har juh vattnet vart fucked up sen i måndags eller nått. Haha, värsta lyckat! Men aja..

Har nyss skrivit ner alla svaren om SO:grejjerna. Blev nästan 5 A4 papper. Skitkul o lära sig allt tills imorron då?? Fast nej.. Men det går nog hyffsat bra ändå tror jag. Eller jag hoppas åtminstonde! Måste juh även plugga Spanska och lära mig massa grejjer tills imorron, som egentligen va till förra veckan men får se om jag gör det tills på måndag istället för jag kommer inte komma ihåg bårde SO:n och Spanskan till samma dag.

Har dessutom inte käkar nån lunch ännu. Börjar faktiskt bli lte hungrig men tror jag väntar typ en timme till tills mamma o pappa kommer hem från jobbet. Min brorsa kom oxå hem för ett tag sen så nu slipper jag va hemma själv iaf. Inte för att jag märker att han är hemma men ändå. Han sitter ändå bara o spelar, så man hör bara hur han snackar i Skype typ.



/M


Kommentarer
Postat av: Nour

HAHHA FINT MIMMI XD<3

2011-10-13 @ 18:23:50
URL: http://juztawesome.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: