1/9-11


Hej, första September idag då. Tiden går fort här, haha!

Skola idag iaf, som vanligt. Slutade 14:40, så va rätt skönt faktiskt. Tagga till stan med Olivia o Sebbe o träffa Jonte där. Chilla runt lite där typ o käka på donken. Skräpmat! Så nu måste jag börja springa igen, haha! :) Va ett tag sen faktiskt.. Hehe, inte bra! Men aja.. Sen gick vi runt lite bara o sen drog jag till Tuna Park med mamma o pappa o handla typ halsband, billigt skit men funkar juh ett tag.

Nyss kollat Robinson iaf, o nu sitter jag o kollar på nån film på 6an. Dumpad eller vafan den heter typ. fattar inget för har kollat i 2 minuter, haha. Men aja.. Nu ska jag typ sova snart iaf.


Alltid bra att ha, haha!

Godnatt /M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: