7/9-11


Hmm.. Va ett tag sen nyss ja, haha!

Ah, nu sitter jag här iaf och gör ingenting typ. Slutade skolan runt halv 4 så drog hem då o har väll bara snackat i tele sen dess typ. Och pluggat lite historia och Engelska. Chill jaoo, typ inte. Hehe!

I lördags var jag somsagt hos Cajsa med familjen o käka o så, o hade trevligt bara. Och i söndags var jag hemma bara tror jag. Kommer inte riktigt ihåg, haha!
På måndagen drog jag iaf till stan med Linnea o hängde med henne till tandläkaren o sen träffa vi Sebbe. Sen drog jag till optikern o fixade linser jaoo! Dom är läskiga, haha.. Neråå, men sen träffa jag Sebbe igen o även Jonte. Drog sedan vidare från stan mot Skiftinge istället o träffa Emilia o Nour där oxå o chilla runt lite. Va typ sämsta vädret ute bara, regnade haha! Inte kul, men så äre!
Drog även hem efter skolan igår oxå o snacka tele typ. Jag har blivit vääääärsta tele närden nu juh, inte bra fan! :) Men aja.. Vad ska man göra åt saken, haha. Det är juh chill lixom..

Aja, imorron vet jag iaf inte vad som händer.. Kanske taggar till stan eller nått o träffar lite folk. Får se hur det blir och har typ inga planer på fredag heller. Kanske träffa en killkompis o dra ut o käka eller nått bara men får se hur de blir med det!

Men i helgen ska jag typ ut med mina fina vänner o sova i nått vindskydd iaf, om det blir som planeringen är hittills. Kommer iaf bli chill som fan! Typ bara umgås, grilla o sånt. Bara att hoppas på att vädret är bra. Haha! Men aja..

O sen funderar även jag o min munk Olivia o tagga o kolla på Adept den 1 Oktober, skulle kunna bli rätt chill de med faktiskt. Men vi får se, o sen typ dra ut o festa efter eller nått. Vet inte ännu. Men de lär man väll märka senare. Haha! :D

Nu hade jag iaf tänk o sova typ, för jag är trött som en giraff! Inte för jag vet hur trött en giraff kan vara men ändå. Dom är coola! :)


Gammal bild..

 

Hare! /M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: