Äntligen fredag! :)


Japp, nu äre helg! Skönt de!

Vet inte vad som händer idag, men tror det blir att vara hemma o kolla film eller nått sånt bara. Chill de med ibland! Men imorgon blir det att åka till Cajsa med familjen o käka lite mat o så där i Skogstorp. Blir nice de!

Nu har jag iaf kommit hem från skolan för en halvtimme sen, kanske lite mer. Så har bara hunnit käka lite kakor. Skolan va väll rätt bra iaf. Eller den va väll som vanligt kanske. Hade idrott med konditionstest på 2km, kul att man har blivit 9 sekunder dåligare än förra året lixom, typ inte nej. Så jag är sur nu!

Nu ska jag iaf kolla film för jag har tråk. Vill göra nått egentligen, typ träffa lite kompisar. Men orkar fan inte med ett skit längre. Haha!

Ha en fortsatt trevlig eftermiddag!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: