Dagen..


.. Har väll vart som vanligt typ, tror jag.

Skola som vanligt, började 08:20 och slutade sen kl 14:40. Skönt! Så tog bussen till stan med Olivia o kolla runt lite ohon köpte en ny vinterjacka typ. Skitsnygg va den!
Käkade även på Subway och efter det träffade vi Sebbe o kollade runt lite mera. Sen skulle dom dra till moppekursen så jag tog Torshälla bussen hem, oh mamma o pappa hämta mig på torget där.

Nu sitter jag hemma, ensam, i min säng och lyssnar på musik o sjunger. Hehehehe.. Men ah, har man tråkigt så har man! Käkade även för ett tag sen, gott! För jag va rätt hungrig faktiskt.

Men imorgon ska jag ut med klassen och gå. Vi ska typ gå på Sörmlandsleden i 3 timmar så hoppas att det inte regnar då! Sen ska vi typ plocka svamp och lingon och steka den och göra lingonsylt. Haha, ah.. Cepe men ändå rätt kul kanske!? Beroende på hur min grupp kommer uppföra sig. Kommer antagligen bli -k-a-t-a-s-t-r-o-f-. Om inte värre, haha! Men jag börjar 9 och slutar 14 typ, så rätt chill ändå! Slipper juh lektionerna i skolan iaf!? ;)

Ikväll ska jag iaf kolla på Robinson kl 20 och sen har jag inget mer planerat. Kanske pluggar lite Spanska om jag orkar för det skulle behövas!

Helgen är typ inte heller planerad, kanske blir fest på lördag om jag orkar. Får se! Och på måndag ska jag iaf till frisören för mitt hår är slitet som fan och jag har skolfoto på onsdag. Inge kul! Men aja..

Nu ska jag sitta här ett tag till o va social på msn o facebook tror jag, så hörs väll nångång senare idag eller imorron.


Bild från igår..

Hare! /M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: