Fika snart


Hmm.. sprang nästan 5km förut, så jag är rätt nöjd. Det får räcka för idag! Tog inte så läng tid heller så rätt skönt det!

Kom iaf hem o duschade efteråt o sen käkade jag baguetter med familjen typ, gott! För jag va hungrig. Och nu halvligger jag i sängen med datan på magen, men mitt huve va nyss inne i NO:boken och läste. Måste lära mig! Men de går rätt bra just nu fakatisk. Lära och svara på lite frågor bara, inte så svårt. Men ändå jobbigt nar man är trött. Höll på att somna på både matte och SO lektionen. Hehe, inte bra!

Snart ska jag gå ner till vardagsrummet o ta lite fika o kolla början av idol typ. Sen blir det att gå upp o plugga igen. Kanske, eller så sätter jag på tv:n i mitt rum istället. Får se!

Imorgon börjar jag iaf 09:30, för vi fick nytt schema idag. Tydligen så hade det behövt bli några ändringar så får sovmorgon iaf, men funderar på att dra till skolan som vanligt o plugga ändå. Skulle behövas! För mina böcker ligger i skåpet, inge bra! Men aja..

Skriver väll mer imorron tror jag, för orkar nog inte mer ikväll. Klockan börjar juh bli rätt mycket oxå så.

Trevlig kväll alla!

/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: