Helg nu!


Hejsan!

Skola idag som vanligt dårå. Lika seegt som vanligt oxå. Och jag är fan förbannad på en jävla person, trodde --- va mera mogen än så vafan! Men man märkte juh nu hur det va lixom. Skitkul jaoo! Typ inte, --- skämmer bara ut sig själv så jävla mycket iaf! Haha, men de är inte mitt problem!

Nu sitter jag iaf o väntar på en kebabtallrik som mamma o pappa skulle komma hem med efter att dom hade vart o handlat så dom kommer nog snart hoppas jag för jag är hungrig som en varg, typ haha. Men aja..

Imorron skulle jag egentligen till Sthlm o kolla på Sveriges bästa bmx cyklare. Men de blev inte så för min bror skulle dra dit med sin kompis istället så resten av familjen stannar hemma då. Så får väll hitta på nått annat. Har lust att cykla till Ica Stenby med Anders för att köpa glass bara. Haha, skulle fan va grymt!

Har iaf ingen aning om vad som kommer hända ikväll. Kanske blir nån film eller tv bara typ. För min msn funkar inte och jag vet fan inte varför men det suger för ingen är social nån annanstans typ och jag känner mig osocial. Inte kul det! Men ah..


:)

/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: