Jag är halvt.. DÖD!


Ligger i sängen just nu på mage och försöker vara lite social med folk på datan men vettefan hur det går asså. Haha! Men ska snart sova hade jag tänkt!

Skolan va väll skom vanligt iaf typ. Drog till stan efteråt med Olivia och Jonte kom till Skiftinge så han hängde med. Han o jag skulle kolla när Sebbe och Olivia körde moppe på halkbana men vi såg ingenting så vi drog typ direkt nästan. Fast vi fick typ gå 3km dit och 3km tillbaka, så mina fötter är skapligt döda just nu och mina ben oxå.

Imorron vettefan vad som händer iaf. Vet bara att jag börjar skojan 09:30 och har skolfoto på förmiddagen så det blir att gå upp kl. 7 imorgon! 1 timme senare än vanligt så ska bli skönt att få sova lite mer.


Blir en Powerking innan.. Bra kombination aha? Klart! ;D

/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: