Klippt håret idag!


Kom hem från stan runt typ 6 och har bara käkat o suttit vid datan hemma nu efter att jag kom hem typ.

Slutade skolan 14:20, skönt! Så tog bussen till stan då för hade klipptid kl 15:15 men kom in tidigare för hon hade ändå ingenting att göra. Men gick runt lite på stan innan och köpte lite onödiga saker. Typ som en tröja till skolfotot på onsdag. Kosta bara 200:- typ så de blev billig och bra! Inte jag som betalar lixooooom! Sen hitta jag as snygga skor inne på Eurosko i Cityhuset men fick vänta med dom för mamma verkade inte gilla dom, haha vet inte varför men. + att jag inte vill betala dom själv för 800:- men ändå.

I helgen skulle jag typ dra o kolla på Adept med lite folk, men vettefan om jag pallar längre alltså. Typ mera chill o hitta på något annat men får se. Ska försöka hinna med att fira min kusin lite oxå som fyller 22. Hmm.. Kommer juh verkligen lyckas få ihop allt! Men aja, får väll se hur det blir med det dära sen!

Nu måste jag iaf sätta mig och plugga lite typ. Spanska tills imorron som jag egentligen skulle ha redovisat i fredags men hade typ friluftsdag då så det fick bli imorron istället tror jag. Men aja..


Bild från i torsdags typ.. ;o

Hare! /M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: