Lördag


Sitter här just nu o lyssnar på musik, Eminem typ. Och har väll inte gjort så mycket annat idag. Kollade på en film, Sucker Punch, käkade fisk och potatis till lunch o sen va jag uppe i skogen o plocka svamp med mamma oxå. Haha, måste juh träna lite innan fredag då vi ska ut med klassen hela dagen o vandra, plocka svamp o lingon o typ laga mat ute o massa grejjer. Skulle typ gå på Sörmlandsleden. Men kan säkert bli kul, typ alla har GPS i min grupp iaf, så borde inte gå vilse. Haha, fast man vet juh aldrig..

Vet inte om jag ska kolla en till film snart, eller om jag ska kolla tv:n bara. Hmm.. Tror det får bli en film men vet inte vilken. Den jag såg förut va helt okej iaf.

Ha en trevlig kväll iaf, för det ska jag förhoppningsvis ha! Kanske kommer ett inlägg senare oxå, får se om jag orkar skriva nått.

/M



.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: