Oj, länge sen..


*Tjenixen*

Va ett tag sen nu ja, haha..


Just nu sitter jag här o typ ska plugga, men orkar inte. Fast mååååste vara klar med Engelskan och Svenskan imorron så aja, bara o köra på snart typ..

I torsdags kommer jag iaf inte ihåg vafan jag gjorde, men tror jag kanske drog hem efter skolan bara. Hmm.. Aja, haha!

I fredags var jag iaf i skolan o sen drog jag till stan o träffa en killkompis. Typ satt på Wayne's o sen drog på bio på kvällen. Så drog hem efter det rätt tidigt, typ runt 9 kanske eller nått.

Lördagen var jag iaf hemma på, på förmiddagen iaf. Sen drog jag till stan. Men hämtade Olivia i Skiftinge först o sen drog vi hem till Sebbe o träffa Jonte där oxå. Emilia kom lite senare oxå, och efter det va vi där ett tag. Drog sen hem till Jontes pappa o va där i kanske 20 min o sen åkte vi ut till ett vindskydd för vi skulle sova där till söndagen. Hade en skit trevlig kväll men underbara människor, men alla sov utom jag o jonte så vi satt uppe o garva heeeela jävla natten, haha. Är fortfarnade trött om vi säger så! Sen drog jag typ hem o duscha, käka o sov på söndagen!

Igår va de iaf skola igen. Inte kul, för jag va as trött! Men så äre.. Drog iaf till stan efter o träffa Jonte där o drog hem till han ett tag efter de o sen ut o träffa Sebbe. Haha, som vanligt typ! Hade en chill kväll i stan då iaf!

Idag vare skola igen, o jag slutade halv 4, inte kul! Men aja.. Jonte o Sebbe kom till Skiftinge iaf o när jag hade slutat drog vi hem till mig o chilla framför tv:n typ med Emilia oxå. Chill de jaoo! Så nu är jag skapligt trött asså! Men dom drog hem för två timmar sen kanske nu..

Nu ska jag iaf fortsätta med pluggandet, inge kul men så äre..

Hejjs!












Bilder från helgen.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: