Plugga..


Tjenare, söndag idag och skola imorgon som vanligt. Orkar inte, men så äre!

Idag ska jag nog bara vara hemma idag. Känns som att jag inte orkar göra ett skit. Så då kan jag vara hemma o plugga lite istället. Måste plugga NO och Spanska. Inge kul, menmen..

Funderar även på att baka en äppelpaj eller nått fr det finns hur mycket äpple som hellst här hemma ute just nu. Eller så bakar jag en kladdkaka, vettefan asså. Svårt att bestämma sig! Men aja.. Funderar även på att gå ut o fota lite eller nått. Om det finns något intressant. Och sen sätta mig och redigera lite bilder om jag inte har något annat att göra. Kanske ladda ner nån film oxå o kolla på.

Kollade iaf klart på filmen som jag skulle kolla på igår o den va helt okej faktiskt. Men aja.. Nu ska jag plugga lite typ.

Hare! /M

Gammal bild..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: