Seeg, rolig, konstig kväll igår typ..


*Tjenixen!*

Dålig uppdatering igår, right? Yeah, inte bra asså.. Men nu lever jag igen! :)

Gårdagen va iaf rätt chill. Traffa Sebbe o Jonte först o vi kolla lite film o så bara, sen drog vi ut. Gick runt lite, drog till Donken, Rinmans parken och Rothoffsparken. Va även på Willy´s o köpte cholkad. Eller Jonte köpte det åt oss, hehehe..
Tog bussen till Skiftine sen o träffa Olivia, min munk, o ringde på hos henne för hon visste inte ens att vi skulle komma men hon stog ändå o fixa sig så vi gick till stan efter det. Typ 2km. Värsta biffarna vi är asså! Sen drog vi typ till Stadsparken o va där ett tag och påvägen hitta vi en rockring så alla 4 gick runt inne i den o typ skrek HÖGER, VÄNSTER, HÖGER, VÄNSTER.. hela tiden. Men de va grymt! Hahaha! Måste ha sett jävligt kul ut iaf, för vi gick runt i den genom hela stan på torget o genom bar-gatan och allt, även in på donken oxå o beställde cheesburgare.. Eller inte jag, för det är tjockis mat. Heheh..

Mot 21 tiden drog vi till nån typ disco grejj för 12+are. Men rätt kul ändå o dansa o så. Men de va typ as seegt egentligen. Haha! Men va där till 12 typ. Sen va vi ute i typ en timme efter o gick runt lite o snacka typ.

När jag kom hem hade jag iaf as ont i fötterna, och min röst va helt fucked up för jag hade skrkit o massa där inne eftersom musiken va hög, om ni inte fatta det. Heheh.. Men aja..


Um.. Bild från igår.. (Hade inte ens fixat mig, så man skämdes juh inte lite heller lixom..) -.-

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Vet bara att jag ska till stan igen o träffa Sebbe, Olivia o Jonte o dra till den dära disco grejjen igen med lite folk för typ lite andra som vi känner skulle komma oxå, så kanske blir roligare då. Vettefan, men ah..

Ska nog hoppa in i en dusch alldeles straxt iaf, o sen taggar man mot stan på eftermiddagen/kvällen. Så nu ska jag inte skriva mera!

Hare bra! /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: