Skogen idag..


Haha, ah rubriken låter bra asså! Men skit i den. :)

Hade somsagt friluftsdag idag. Och min grupp va liiiiiite cepe, så det slutade med att jag och Olivia fick gå själva. Mig gör det inget, för det vart bara mera chill! Men aja.. Vi gick lite fel först, typ 2km. Men hittade tillbaka till vägen vi skulle gå på nästan direkt. Vi va ute o vandrade i ungefär 3 timmar, och sen käka vi lite o slutade 14. Så dagen blev ändå rätt chill! Pappa hämta mig och Olivia sen i Sjulsta o sen skjutsa vi henne till Skiftinge o jag fick skjuts hem efter det.

Nu på kvällen har jag bara käkat hamburgare, kollat på Idol och suttit lite vid datan. Men just nu sitter jag även och moffar godis. Haha, riktigt tjock asså! Men det gör inget..

Imorron ska jag typ träffa Sebbe och Jonte, men även Olivia kanske om hon kunde. Sen blir det kanske ut o festa på kvällen, inget som är bestämt men tror att jag kanske kan behöva vara hemma o plugga då. Hmm.. Vettefan asså! Men det va iaf as länge sen man träffa Jonte så ska bli soft!

Nu ska jag iaf sitta här ett tag till o chilla sönder med musik o leka lite social på msn, fb o på telen.


En bild med en Mimmi på jaoo, haha!

/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: