Skoljoggen idag..


*Tjenixen*

Just nu sitter jag här o kom hem från skolan för typ en timme sen kanske. Slutade runt halv 3 typ.
Hade iaf skoljoggen idag, rätt chill faktiskt. Sprang 1 mil o 2,5km så är rätt nöjd ändå. Blev MVG för det, hehe.

Lagade mat när jag kom hem iaf, o käka sen duscha jag lite snabbt innan de oxå. Va helt jävla död efter att ha sprungit typ. Men aja..

Nu sitter jag somsagt här iaf o ska väll kanske börja plugga lite snart. Blev inge plugg på hela veckan typ även fast jag typ försökte tvinga mig själv till det men städade mitt rum igår istället så nu är det fint iaf. Va typ damm överallt, jag lovar, haha!

Hör väll kanske av mig senare. /M


...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: