Sova snart kanske?


Funderar på att lägga mig i sängen o försöka sova snart, men blir väll som vanligt.. Sitter uppe någon timme till iaf, haha!

Har iaf kollat på en film nu, eller ah.. Det va typ en halvtimme kvar, men kollar resten imorron för mina ögon kan inte koncentrera sig typ. Men ah, filmen är okej iaf.. Kollade typ på Lincoln Lawyer, tror jag den hette, från 2011 typ.

Men aja.. Har iaf kommit på vad världens bästa grejj i mitt rum är just nu iaf:


Haha, seriöst asså! :)

Men aja, nu ska jag sova iaf! Så hörs väll imorron kanske? Tror det!

Godnatt!

Eller jo föressten, Nour länkade tydligen min blogg så här har ni hennes om ni vill kolla, typ värlens sjukaste humor har hon, haha! :D

/M





Kommentarer
Postat av: nour

haha tackar ;D

haha min humor äger :D<3

2011-09-18 @ 00:11:37
URL: http://juztawesome.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: