Beställa..?

*Tjenixen..*

Klockan börjar bli rätt mycket och jag har inte gjort så mycket vettigt idag, förutom att jag pluggade lite Spanska imorse då. Men jag somnade efter det i några timmar och vaknade runt 12 sen. Haha, lyckat!
Min mat idag har heller inte vart den bästa. en macka till frukost, en stor jävla tallrik med glass och allt jag hittade, en popcorn påse och en fet kebabtallrik + en milkshake nu mot kvällen. Nyttigt värre! Eller..? Aja.. Träna stenhårt nästa vecka så de gör inget! :)


Ska iaf köpa de där! Eller jag ska dra till stan i veckan som kommer o köpa skorna för typ 449:- tror jag de va och sen beställer jag klänningen. Så det blir chill!
(Bilder från Bianco.se och Bubbleroom.se)


Sen kom min snälla lillebror upp med en milkshake till min, snällt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: