Chill helg hittills!

*God middag!*

Vaknade för ett tag sen, eller jag vaknade tidigt först sen somnade jag om igen och vaknade nyss. Men aja..
Helgen har som sagt vart chill hittills. Fick lov i fredags, va hos Olivia på fredagkvällen o kolla på Let's dance och på nån film efter på 5an. The Reaping tror jag den hette? Helt okej iaf.
Igår, lördag, så fyllede jag år. Fick lite skit typ och mot kvällen åkte jag med familjen på 50-års fest. Hade kul där, roliga människor o.s.v lixom. :) Så va väll hemma straxt innan halv 3 inatt.
Idag vettefan vad som händer. Tänkte försöka träffa han, om han har tid. Annars får vi väll se. Typ va hemma o chilla bara kanske. Eller dra ut o springa nån runda kanske? Hmm..

Aja.. Hare fint! /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: