. . . . . . . . . . . . . . .

Allt är helt åt helvete. Vet inte vad jag ska göra längre.

Vaknade iaf tidigt imorse, 05:15 typ och gick upp då för jag trodde att klockan va 06:15. Men neh, det var den juh inte. Men aja..
Gråtit typ hela morgonen. Skolan började bra. Skulle ha netionella prov i Engelskan och skriva en uppsats. Då gick allt åt helvete och jag bröt ihop totalt. Drog hem iaf, eller okej. Jag gick värsta promenaden hem på 1 mil typ, men det var chill! Skönt oxå o att inte se massa folk överallt för jag gick typ i skogen lite halvt.

Men aja..

Får hoppas på att kvällen blir bra!
Ska möta Anders och Olivia på stan o dra på bio o se den nya American Pie. Hoppas jag orkar bara, men jag som har bokat biljetterna så.


Sitter iaf här just nu och försöker dränka mina sorger. Haha säger man så?
Aja.. Hittade iaf nån äckel flaska i en låda i mitt rum oöppnad så får se hur det här slutar..

Ha en trevlig dag iaf folket! /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: