Fredag!

Känns faktiskt som att det är sjukt mycket lördag idag. Ingenaning om varför, men de är bara så. Men tur att det är fredag lixom, för då har man en till dag ledigt från skolan! ;)

Har städat klart resten av rummet nu iaf, så ska väll snart hoppa in i duschen tänkte jag och sen fixa mig lite. Ingenaning om när folket kommer o ska fira mig, säkert nån gång på eftermiddagen/kvällen. Så har juh tid på mig, men ändå. Annars vettefan vad som händer asså.
Imorron ska jag väll bara chilla tror jag, sen drar jag väll ut med Anders mot kvällen kanske. Får se hur det blir. Blir säkert bra iaf! Om inte mina föräldrar typ äter upp mig om jag säger att jag ska ut o festa. Men det märker vi väll! :D

Nu ska jag iaf inte sitta här. Finns ändå inget o göra typ. Bara massa typ 20+ killar på msn. Skitkul, yeye. Eller? Aja.. Haha!


Fuck denna snö som har kommit nu! -.- Vill faktiskt ha sommar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: