Lång dag!

Vaknade imorse av att pappa kom upp och väckte mig halv 7. Tydligen så verkar inte min väckarklocka fungera ibland, och jag vettefan vad som hände med min telefon. Gick iaf upp efter att ha sovit ca 5 timmar, så va as trött och har hållt på o somna på varje lektion i skolan idag. Men det händer rätt ofta med tanke på att jag är trött hela tiden. Har iaf bestämt mig för att söka hjälp! :) Men dessutom sluta vara så beroende av mobilen på kvällarna, inte sitta så jävla länge framför den här saken och bara försöka somna istället, vilket inte har funkat så bra hittills, men om jag struntar i datan och mobilen kanske det går bättre!

Dagen har väll annars vart rätt bra. Spanskaläraren berömde min uppsats o sa att jag skulle hålla en föreläsning? Jo tjena att det kommer gå bra, haha! Men aja.. Vi får se hur det blir med den saken! :)
Efter skolan drog jag till stan o fixa lite saker, fick stressa som fan för att hinna till gymmet för att möta Olivia och Kajsa i rätt tid, haha. Men jag hann! :) Så nu har jag kommit hem för ett tag sen och känner mig helt jävla död nästan efter träningsvärken från igår, och sen gymmet idag lixom. Men det är bara positivt ändå!

Imorgon börjar jag iaf kl 10:00, eller jag bestämmer det lite själv kanske. Men om jag inte får så kör jag bara 20min extra nästa måndag. Haha, för jag tror vi har nån jävla teater grejj vi skulle kolla på. Jättekul, verkligen. Eller inte, men slipper lektioner iaf!
Efter skolan ska jag till stan med Olivia iaf och kolla runt på lite kläder och skor. Ska väll köpa dom jag la upp där nere tror jag. Sen ska vi även dra och sola. Shit va länge sen! Nu har folk börjat kalla mig vit. Inte bra, haha!

Men snart ska jag iaf käka med familjen, är sjukt hungrig efter träningen. Så kommer bli perfekt!
Ha en trevlig kväll! /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: